?

Log in

No account? Create an account
All painted up carryin' an axe and shit [entries|friends|calendar]
hatchet_hotties

[ website | Members Page ]
[ userinfo | livejournal userinfo ]
[ calendar | livejournal calendar ]

app. [22 Sep 2008|07:12am]

xniikolragdoll
[::Personal::]
Name:niikol
Age:18
Sex:lette
Status:engaged
Location:alaska
Anything you want us to know about you:been down since i was 12, my fiance is a juggalo, im new to LJ.
[::Favorite::]
Top 3 psychopathic artists::FUCKING TWIZTID, icp, abk 7blaze
Top 5 (non) Psychopathic artists::hmmm idk cause i like alot of artists lol (ILOVEMUSIC)
Song from psychopathic:raw deal & story of our lives  (all time fav. is tilt-a-whirl)
Song (non) psychopathic:currently;;the buisness
Joker's card:the great milenko
Faygo Flavor:orange
Person in psychopathic:monoxide child
Color:pink
Movie:nightmare before xmas
Psychical feature:THE FUCKING PURPLE SHOWWWW
Word:currently--faggot lol i call my fiance that alot.
[::Do you::]
Drink:yup
Smoke Cigs:yup
Smoke weed:fuvk yeah
Drugs:
[::Views/Opinions::]
Gay marriage:to each his own
Bush:FAGGOT
Drugs:WEED 
Abortion:hmmm
Self mutilation:hmmmm
Government:AH FUCK IT
::Other::]
Most special item or thing in general? my fiance
What is Ur personal opinion of yourself? i love myself and my life
How long have you been down:? since 12
Why do you think you should be accepted?
If a hamburger and a piece of cheese had a race to see who could get to the bun faster, who'd win?the cheez lol
Pepsi or Coke?coke
Show us a picture or tell us something funny:dont wanna take up room with pics (will post later)
Show us 2 places where you have promoted us:
Post at least 3 pictures of yourself (you can post as many as you like,just don't go overboard.):dont know about promoting (again new)
Dead and Gone

Selling merch! [06 Dec 2007|02:41am]

pink_cupcake
Selling:
Shirts
Hoodies
Jerseys
Charms
Girl Shirts
Purses etc!


I'm offering them all up on LJ and to friends before I put the remainders on ebay. Name your price and we'll talk. I'm accepting moneyorders and paypal. :)


All of the pictures here!!
1// Dead and Gone

Bitch, I'm the Sexiest Killa You Know! [19 Nov 2007|07:09am]

x_x_liebe
 
2// Dead and Gone

more cool gear [17 Nov 2007|06:07pm]

mayhemgouge
woop woop !!




check it homies...

http://www.rockpaperpencils.com
Dead and Gone

Whoop, whoop... a Juggalo story. [05 Oct 2007|07:56am]

johnblack13
[ mood | loved ]

On most weekends Byrdie and I walk up and down the Ave, seeing the sights and listening to street performers and stuff, or going to and from a diner or a theater. I'm usually wearing one of my Psychopathic shirt, or a jersey or something, and every time I get other Juggalos shouting "Whoop, whoop!!" or just calling out "What up, ninja?" or even just a simple "Awesome shirt man.". Just recently a guy was riding past on his bicycle, and when he noticed my jersey I was wearing (the hockey one with the lightning bolts)he turned his head so fast he damn near got whip lash and YELLED out a "WHOOP, WHOOP!!!!".

My point is, every time something like this happens I just get what can only be described as a big warm fuzzy in my guts. (Mmmmm, guts...) Each time it happens I just want to sit and chat with the person for a couple hours, just shoot the shit and see what's going on in their lives. Maybe even give Joe and Joey a big THANK YOU for creating this huge family that I get to be a part of. It really is an amazing thing.... it leaves me feeling blessed. Kind of like when I listen to "Homies"... I can just feel the love, like I know that there are Juggalos right behind me that got my back, even if I can't see them. Fuck man, I love that song. (All four versions)

Does anyone else have shit like this in their lives? Do you feel that magic too?

3// Dead and Gone

Bitch I'm The Sexiest Killa You Know [23 Sep 2007|04:39pm]

lucid_secret
[ mood | giddy ]

4// Dead and Gone

Psychopathic Jerseys, Hoodies & Rare Audio on Ebay! [08 Sep 2007|03:01am]

pink_cupcake

CHECK OUT MY PSYCHOPATHIC EBAY AUCTIONS HERE

!

I'm currently trying to pay for my college courses, so I had to let a few items go. :( Please give it a look! :)
Dead and Gone

A local fat-friendly blog about body image and sexuality [19 Aug 2007|09:31pm]

johnblack13
[ mood | devious ]

A local fat-friendly blog about body image and sexuality

An ex of mine who is local to the area has recently started up a blog on the subjects of weight, body image and sexuality. It's located at the address

http://www.creamynougatlair.com/

Go ahead and cut/paste it to your browser, then give it a peek. My favorite two articles so far are the one about weight in the music industry and then the one titled "Fuck you, Butt-cake!!". I don't want to ruin the story for you, but I'm certain you will love it!!! I'm trying to get this out to as many people as possible, so if you like it, please, Please, PLEASE tell everyone you know. This blog is so good right now, and has the potential to become soooo much more. Anyway, enough pimping for now. TTYL

Dead and Gone

[05 Jun 2007|12:01am]

fatalxmelodies

ultimatexbeauty
~50+ active members
~Many new applicants, active members & mods
~Daily activities including icontests, superlatives, themes, cyber shopping, etc.
~Very active community & you never run out of things to do
~No drama & voters are always honest but never rude!
~Member levels give you something to work towards!
ultimatexbeauty
Dead and Gone

[19 Apr 2007|11:42am]

subvocaled
JOIN AND FRIEND FOR FREE ICONS AND GRAPHICS
Dead and Gone

[16 Apr 2007|03:24pm]

twiztidnikateen
I'm back from the dead. Yessssss!



<3 Miss Sami G.
Dead and Gone

Bitch, I'm the sexiest killa you know [04 Feb 2007|08:20pm]

angelsarefallin
[ mood | bored ]

come equipped with an axe and some love handlesCollapse )

3// Dead and Gone

Bitch I'm the sexiest killa you know [30 Jan 2007|03:05pm]

chi_chobit

 

4// Dead and Gone

[12 Nov 2006|11:54pm]

twiztidnikateen
Soooooo my photobucket account got hacked into. Which messsed up the members page that I never updated and I think the background for the layout for this community.




Ehhhh I suck.
Hope all is well.
MMFCL
- Miss Sami G.
Dead and Gone

[18 Sep 2006|10:39pm]

twiztidnikateen



www.passtheaxe.net/forum



JOIN NOW
- Sami G.
Dead and Gone

dunno if this is allowed.. [18 Sep 2006|09:49pm]

ohdissonance
but, you all should check this out!!




check it out now! :D
1// Dead and Gone

[06 Aug 2006|08:36am]
_newport
thawicked graphics
new graphics community
join us

thawicked thawicked
thawicked thawicked
thawicked thawicked
thawicked thawicked
Dead and Gone

if you're on GJ... [31 Jul 2006|07:02pm]

pink_cupcake
join up! juggalos can join too, if theyre comfortable being in a comm called sexy juggalettes. :P

Dead and Gone

HELP ME OUT! [06 Jul 2006|11:08am]

klowndogg
Ok... I WANT TO GO TO THE GATHERING! I am THIS CLOSE to making it there! I have a ticket... I pretty much have a ride secured... I just need the money for a hotel and food...

I need a vacation badly! Anybody who knows my situation knows I need to get out of this house for a week!

To make the money, I am selling some stuff on eBay! It would really help if you guys go to eBay and bid outrageously on my stuff!

My Stuff On eBay

Bid on the games and Stephen King books... the other stuff isn't mine... I will be listing more stuff tonight... I will make another bulletin when the new stuff is listed...

Also, I have a bunch of DVD's for sale... Anybody who has any interest in those, message me for a list!

And, of course, I am taking straight up donations if anybody just wants to be generous! :D

I thank you in advance!

Shane
2// Dead and Gone

[02 Jul 2006|11:12pm]

klowndogg
If you need any kind of graphic artwork, check out Evil Mindz Enterprises:






Just about anything you need can be negotiated!
Dead and Gone

navigation
[ viewing | most recent entries ]
[ go | earlier ]